.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح تذکر لسانی در دو شهر مازندران

مسئول دفتر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: طرح تذکر لسانی به صورت پایلوت طی امسال در دو شهر مازندران اجرایی می شود.

به گزارش شمال نیوز عبدالله عبدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: شهرهای بهشهر و فریدونکنار به عنوان شهرهای منتخب در اجرای طرح تذکر لسانی در مازندران طی سالجاری شدند.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری؛ طرح تذکر لسانی با مسئولیت اجرایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در استانها اجرایی می شود.

این مسئول ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اجرای آزمایشی طرح تذکر لسانی در پنج شهر کشور در سال گذشته، تصریح کرد: اجرای این طرحها در شهرهای کشور مفید و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح تذکر لسانی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر طی امسال در 40 شهر کشور اجرایی می شود، افزود: از آغاز اجرای این طرح در اواخر سال گذشته در دو شهر مازندران، موفقیت هایی از سوی اجرا کننده صورت گرفته است.

مسئول دفتر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر مازندران افزود: با توجه به ظرفیت بالای اجرای این طرح و اثر گذار بودن آن در شهرستانهای بهشهر و فریدونکنار بعنوان نماینده های استان مازندران نیاز به نگاه ویژه مسئولان منطقه دارد.

عبدی با اشاره به زحمات گسترده مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با این امور در سطح شهرستانهای مازندران، خواستار وحدت بر اساس دستورالعمل شد تا مدیران بتوانند با همکاری یکدیگر این طرح را در سطح استان همگانی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.